vineri, 26 noiembrie 2010

Despre David...

     Nu demult mi-a trimis o prietena un mesaj prin care mi-a spus ca-i place foarte mult blogul si vrea sa stie mai multe despre baietelul meu scump...Asa ca trebuie sa spun ca ingerasul meu,David pe 1 Decembrie chiar de ziua Romaniei implineste 1 an si 4 luni. E foarte dulce, creste , invata in fiecare zi lucruri noi...cel mai important pentru mine e faptul ca a invatat sa manance aproape singurel (pentru el cred ca este o realizare colosala...este atat de satisfacut de noua reusita ,aproape ca nici n-o mai lasa pe mami sa-l mai ajute ! ). O alta realizare extrem de importanta este faptul ca am invatat sa mergem singurei fara ajutor...si asa putem sa ne plimbam in voie prin fiecare coltisor al casei si sa ne bucuram de orice noua descoperire.
    Trebuie sa marturisesc ca e minunat sa fii mamica....sincera sa fiu n-am inteles pana nu mi s-a intamplat...dar,intr-adevar e un miracol divin sa dai nastere unei fiinte neajutorate, ca mai apoi cu ajutorul tau s-o vezi crescand,dezvoltandu-se in fiecare zi. Of,asa de repede trece timpul...simt ca as vrea sa-l retin putin pentru a mai putea sa ma bucur de baietelul meu cat mai este bebe. Oricum probabil ca fiecare etapa are farmecul ei, dar cea mai frumoasa,dar si grea, este perioada asta cand nu vorbeste si trebuie sa-l intelegi din priviri, din instinct.
    Acum va las dragii mei...va doresc o noapte superba!
                  
                    A voastra pentru totdeauna, Carmen Demeter



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu