luni, 29 noiembrie 2010

Ma simt atat de melancolica...

In seara asta ma simt foarte melancolica. M-am hotarat in loc sa ma mai uit la televizor si sa vad cum conducerea aleasa a tarii noastre se gandeste sa injumatateasca perioada de indemnizatie pentru cresterea copilui, mai bine ma gandesc la sarbatorile de iarna, la Craciun, la Mos Craciun...dar mai bine ar fi sa ma apuc de pregatit ghetute in asteptarea lui Mos Nicolae...si sa- i scriu o scrisorica in numele baietelului meu scump.
Totusi, parca ceva imi umbreste visarea...da, nu pot sa-mi scot din cap...fetele satisfacute ale parlamentarilor PDL cand vorbesc despre economia extraordinara pe care o vor vor face daca mamele se vor intoarce mai repede la serviciu...si cat de stimulate vor fi pentru acest lucru, li se va da suma exorbitanta de 500 de lei. Oare ei au habar cat costa ingrijirea unui copil intr-o luna? Ei probabil nu, in schimb eu da pentru ca am un ingeras de baietel, iar acest ingeras m-a facut dependenta de el si nu l-as lasa pentru nimic in lume, pentru ca perioada asta din viata lui nu o mai regasesti niciodata...iar asta nu se poate plati cu 500 de lei. Ei, acesti alesi ai nostri nici n-au habar ce legatura stransa exista intre o mamica si copilasul ei...si ce gelos poate fi un princhindel de 1 an si patru luni cand vede ca pune tati mana pe mami, iar el nu e inclus in joc. Dar , din pacate ei nu inteleg, din cauza pragmatismului exacerbat.Cum poti gandi ca poti inlocui MAMA cu bona sau cu educatoarea de la cresa? Eu ma gandesc cu groaza cand va implini David 2 anisori si va trebui sa ne despartim cateva ore zi...deja parca simt un gol...Ei dar, sa fim optimisti, daca mai putem sau daca inca mai avem resursele necesare!
Totusi, sa fim senini si blanzi si sa ne pregatim sa-l asteptam pe Mos Nicolae!

A voastra, Carmen Demeter

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu