miercuri, 1 decembrie 2010

La multi ani, inca o data, Romania , mea draga!

        In general sunt patrioata...da chiar sunt, desi pentru multi aceasta notiune pare perimata sau fara sens datorita vremurilor grele pe care le traversam si parca nu reusim sa mai ajungem la destinatia multa visata...care sa ne ofere un trai decent si mai lipsit de griji. Da, sunt patrioata si nu mi-e rusine sa recunosc...si nici macar nu mi-e rusine ca sunt roman... poate de aia nu m-am inscris nici la loteria  vizelor pentru SUA, gandind-ma ca poate cine stie voi castiga si nu voi putea sa stau de departe de familia mea, de locurile mele natale...de frumusetile naturale ale acestei frumoase Romanii, pe care din nefericire o batjocorim si nu o valorificam. Oare de ce trebuie sa ne aducem aminte de tara noastra , de patriotismul care ne copleseste pe toti azi doar azi pe 1 Decembrie... de ce nu poate fi ziua Romaniei in fiecare zi ? De ce nu avem ganduri bune in fiecare zi? De ce trebuie sa avem un motiv anume ca sa ne amintim? Sau oare am ajunsi sa fim asa de ingandurati incat ni se "sterge" memoria?
       Of, eu si intrebarile mele fara raspuns! Ei, sa nu demoralizam , sa gandim pozitiv, fiindca nu-i asa atragem tot ceea ce gandim... si vorba scriitorului, daca ne dorim ceva cu adevarat tot universul conspira pentru realizarea visului nostru.

        

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu