marți, 7 decembrie 2010

Haideti sa ducem mai departe spiritul Craciunului!!!

            Am auzit melodia acesta frumoasa a lui Marcel Pavel : " Iarna spune povesti" si tot  o ascult intr-una de ceva timp...parca ma simt din nou copil, ma face sa ma gandesc cu nostalgie la sarbatorile de iarna si la cadourile de la Mos, sau ma rog asa credeam eu. Oricum in suflet tot acel copil inocent am ramas care crede in  Mos Craciun si o sa am grija sa-i insuflu si baietelului meu, David, spiritul Craciunului . M-am tot gandit si am ajuns la concluzia ca daca n-am mai  crede in Mos Craciun am fi multi mai saraci...mai rai...mai batrani, fiindca nu anii ne dau varsta , ci starea sufletului nostru. Daca stim sa ne ingrijim sufletul, sa ne rasfatam , sa mai copilarim, atunci vom fi tineri si la 80 de ani.  Asa ca hai sa ducem spiritul Craciunului mai departe si sa nu ne lasam coplesiti de nelinistile cotidiene.
           Haideti sa ascultam impreuna melodia lui Marcel Pavel si sa-l felicitam pentru vocea lui extraordinara!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu